Den Nakna Bokälskaren

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Marina och Per Harbeck - 16 januari 2013 19:42

Barrie är en reporter för ett lite mindre tvbolag som drömmer om det stora scoopet men efter ett stort fiasko går det rätt trögt. President David Merrit och hans fru Vanessa Merrit har precis förlorat sin son i plötslig spädbarnsdöd och Vanessa tar kontakt med Barrie. Så när presidentens fru kontaktar Barrie så inser hon att det kan vara precis vad hon letar efter! Hon märker direkt att något är fel när hon och Vanessa pratar och börjar genast gräva i det hela. Hon drar igång en serie om plötslig spädbarnsdöd där presidentparet blir intervjuat.

Aldrig skulle väl Barrie vad hon gett sig in på när hon får för sig att barnet inte dog av plötslig spädbarnsdöd.

 

Många förknippar Sandra Brown med tantsnusk. Kan säga att det blir inte mycket av den varan i denna  bok. Mycket spänning och många mycket oväntade saker händer vilket gör boken riktigt bra. Det är inte alla böcker som Sandra gör som jag gillar men dom som jag verkligen gillar är riktigt välskrivna. Vissa har mer "tantsnusk" än andra. Men hon har alltid oväntade vändningar i sina böcker.

 

 

Presentation

I denna bloggen kommer jag och min man Per recensera böcker vi läst. Är du intresserad av att vara med och lägga in recensioner är det bara att höra av dig som en kommentar :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards